پنج خوردنی مفید برای کمک به خوابیدن
پنج خوردنی مفید برای کمک به خوابیدن

به نام نامی یگانه معبود عشق
 
 
  صفحه نخست پست الکترونيک آرشيو وبلاگ طراح قالب  
پنج خوردنی مفید برای کمک به خوابیدن

به گزارش سرویس بهداشت و درمان ایسنا، در اینجا فهرست پنج غذا ذکر شده که در واقع می‌توانند به شما کمک کنند به خواب بروید.

به گزارش پایگاه اینترنتی کرین، یکی از این مواد غذایی مفید برای کمک به خوابیدن گیلاس‌ها هستند. گیلاس‌های تازه یا خشک یکی از منابع غذای طبیعی ملاتونین هستند، ماده شیمیایی که ساعت درونی بدن را برای تنظیم خواب کنترل می‌کند. محققانی که گیلا‌س‌های ترش را مورد آزمایش قرار داده‌اند و متوجه سطح بالای ملاتونین شدند، توصیه ‌کرده‌اند این گیلاس‌ها را یک ساعت قبل از وقت یا قبل از سفر وقتی می‌خواهید در هواپیما بخوابید، بخورید.

خوردنی بعدی موزها هستند. پتاسیم و منیزیم شل کننده‌های طبیعی عضلات هستند و موزها منبع غنی از این دو عنصر هستند. موزها همچنین حاوی آمنیو اسید الـ تریپتوفان هستند که در مغز به «HTP ـ ۵» تبدیل می‌شود. «HTP ـ ۵» به نوبه خود به سروتونین (یک ناقل عصبی آرامش دهنده) و ملاتونین تبدیل می‌شود.

نان تست نیز از گروه غذاهای غنی از کربوهیدرات است که موجب تولید انسولین می‌شوند و با افزایش سرعت آزادسازی تریپتوفان و سروتونین (دو ماده شیمیایی که شما را آرام کرده و به خواب می‌برند) ترغیب به خوابیدن می‌کنند.

خوردنی مفید بعدی بلغور جو است. یک کاسه بلغور جو مثل نان تست قند خون را بالا می‌برد که آن هم به نوبه خود تولید انسولین می‌کند و مواد شیمیایی مغزی ترغیب کننده خواب آزاد می‌کند. جوها غنی از ملاتونین هستند که ممکن است مردم از آن‌ها به عنوان یک کمک برای خوابیدن استفاده کنند.

شیر گرم نیز آخرین گزینه است. شیر هم مثل موز حاوی آمینو اسید ال- تریپتوفان است که به «HTP ـ ۵» تبدیل می‌شود و سروتونین آرامش بخش آزاد می‌کند. شیر هم حاوی کلسیم زیاد است که خواب را زیاد می‌کند.


نظرات شما عزیزان:

منصور
ساعت0:00---22 مهر 1390
سلام دمتون گرم وبلاگ بیستی دارید،من نظر دادم تا بگم شما که اینقدر برای این وبلاگ زحمت میکشید چرا باید بازدید روزانتوم اینقدر کم باشه؟ من هم مثل شما بودم اما الان دیگه با این روشی که یاد گرفتم بازدید روزانم بیش از 200تا در روز شده.
چون واقعا از وبلاگتون خوشم اومده می خوام این روش رو بهتون یاد بدم(فقط تورو خدا به کسی یادش ندید)
این روش از طریق ایمیل خصوصیتون که در قسمت تنظیمات وبلاگتون نوشتید انجام میشه...چه طوری؟
وارد لینک زیر بشید
http://loxblogiha.my3gb.com/index.html
، حالا اون ایمیل خصوصی و رمز عبورش و وارد کنید(دقیقا مثل وقتی که میخواید ایمیلتون رو باز کنید)و وارد ایمیل بشید.این روش بیشتر مخصوص لوکس بلاگه اما روی سیستم های بلاگفا و پرشین بلاگ هم به خوبی کار میکنه (چون خودم امتحان کردم) اگر روزانه یک باراین کار رو انجام بدید هر روز بیش از 200 تا بازدید واقعی از طریق ایمیلتون وارد وبلاگتون میشه
یادتون باشه که حتما امتحان کنید مطمئن باشید ضرر نمی کنید ،اگه خدایی نکرده موفق نشدید از طریق ایمیلم بهم خبر بدید(اما احتمالش کمه که موفق نشید)
به امید موفقیت روزافسون شما


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







+ نوشته شده در  جمعه 8 مهر 1398برچسب:پنج خوردنی مفید برای کمک به خوابیدن,ساعت 17:14  توسط reza hashemy 
کليه حقوق مادي و معنوي اين وبلاگ محفوظ مي باشد
طراحي شده توسط وب تولز

قالب وبلاگ

خدمات وبلاگ

بازي آنلاين

بازي

بازي آنلاين

بازي آنلاين

بازي آنلاين

بازي آنلاين

بازي آنلاين

اسکريپت

اسکريپت

دانلود

خدمات وبلاگ نويسان

ابزار وبلاگ نويسان

طراحي سايت

قالب وبلاگ

عکس

Star Photo

سئو

سوالات نهايي خرداد

دانلود

دانلود

دانلود

قالب وبلاگ

قالب وبلاگ

سورس گذر

خبر

دانلود قالب رايگان